De start

We zijn in gesprek met diverse verenigingen en organisaties in Giesbeek. Daarnaast zijn er contacten met de gemeente Zevenaar. Ons plan is om voor juni 2018 een informatieavond te houden waarbij we alle geïnteresseerden op de hoogte brengen van onze plannen en...

Dorpsplatform Giesbeek in oprichting!

De overheid legt steeds meer verantwoordelijkheid bij burgers. Tegelijkertijd is het voor bewoners, verenigingen, belangenorganisaties en ondernemers niet te doen om alle ontwikkelingen in de gaten te houden. Je hoort vaak pas over ontwikkelingen als het meeste al in...